Semios | Case – FysioAalborg
288
page,page-id-288,page-template-default,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-2.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.4,vc_responsive

Case – FysioAalborg

Identitet · Website · Presse

FysioAalborg – Et aktivt valg til en aktiv ryg

 

Fysioterapeuten Brian Østergaard Sørensen havde tilbage i august 2014 valgt at starte sin helt egen klinik op i Aalborg midtby, da han har en passion for at behandle mennesker med smerter.

 

Visuel identitet og effektiv markedsføring er grundstenen for et nystartet erhverv, hvor Semios tog opgaven til sig fra start. Firmanavn skulle udtænkes, logo skulle designes, visitkort og A-skilt plakat trykkes. Og som bærende bjælke; en flot hjemmeside (fysioaalborg.dk).

 

For at give FysioAalborg den bedste start lavede vi sideløbende en pressemeddelelse, som vi sendte ud til aviser og digitale medier mm., der omhandlede hans opstart og kompetencer. Som led i den indledende markedsføring havde vi også en adwords-kampagne kørende, hvilket generede trafik til FysioAalborg’s hjemmeside.

 

Efterhånden som der blev bygget mere på hjemmesiden skulle der også tages nogle behandlings-billeder der illustrativt viser forskellige slags smerter.

semios-markedsfoering_cases-fysioaalborg_Pressemeddelse_godt-nyt-til-nordjyder-med-smerter_640

Pressemeddelse 14.08.14 – Godt nyt for nordjyder med smerter i muskler og led

semios-markedsfoering_cases-fysioaalborg_website_640

FysioAalborg website – fysioaalborg.dk

semios-markedsfoering_cases-fysioaalborg_website_behandlingsbilleder_640

Et lille udpluk af behandlingsbilleder – fysioaalborg.dk/fysioterapi-behandlinger