Semios | Case – Hvalpsund Net
149
page,page-id-149,page-template-default,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-2.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.4,vc_responsive

Case – Hvalpsund Net

Webdesign

“Give a man a fish – and you feed him for a day. 
Teach a man to fish – and he will empty the sea…

 

Introduce a man to fish farming – and there will be food for generations to come.”

Hvalpsund Net er en af Danmarks største producenter og forhandler af fiskeriudstyr, specialnet og udstyr til fish farming. I 1934 startede de som en lille enkeltmandsvirksomhed bestående af 40 fiskekuttere, der siden da har vokses sig store og i dag leverer produkter til fiskere i hele verden.

 

Del og behersk

 

I sammendrag med at ens virksomhed og dens rækkevide vokser så giver det selvfølgelig god mening at ens website også følger med. Men når virksomhedens kompetencer og indsatsområder er vidt fordelt i specifikke kategorier, så er ét samlet website ikke altid nok.

 

For at Hvalpsund Net kan nå ud til specifikke målgrupper og opnå mere målrettede resultater, har Semios opdelt deres indsatsområder i 3 divisioner; Corporate, Fish Farm Solution og Fiskerudstyr. Hver division har fået hver sit website, som du kan se på denne side.

 

Ikke alene skulle det opdeles, men udseendet og brugerfladen skulle også følge med tiden. Vi har derfor bevæget os fra en gammel opsætning i Typo3 over i et helt nyt responsivt design sat op i WordPress.

semios-markedsfoering_cases_hvalpsund-net_website-corporate

Hvalpsund Net website – Corporate ( hvalpsund.com )

semios-markedsfoering_cases_hvalpsund-net_website-fishfarmsolution1

Hvalpsund Net website – Fish Farm Solution ( fishfarmsolution.com )

semios-markedsfoering_cases_hvalpsund-net_website-fiskerudstyr

Hvalpsund Net website – Fiskerudstyr ( fiskerudstyr.dk )